úterý 30. ledna 2007

Velký nákup

Dnes jsem si v Tesku koupil plno praktických věcí:
  • 18 praktických piv Carlsberg. Docela mě překvapil výběr českých piv. Oproti Sainsburymu, kde nakupuji častěji měli Plzěň, Budvar, Staropramen a Ještě jakýsi podivný pivo, který jsem v životě neviděl a nepomatuju si, jak se jmenuje. Všechny ve skle asi za £1,6.
  • 1 aspirin - to nemá žádnou sovislost s těma pivama. To pro případ, že by mě někdy bolela hlava. Líbí se mi, že se léky dají koupit v normálním obchodě a nemusí se pro ně do lékárny.
  • Původně jsem měl v plánu koupit si ještě další praktické věci, ale nechám to na jindy.
Nejvíc mě překvapilo, když se mě prodavačka zeptala, jestli mi už bylo 21. To nechápu.


Transport Tycoon
Už mám rok 1995, $12.954.300, 15 letadel, 30 vláčků, 24 autobusů, 3 lodě.

Žádné komentáře: