čtvrtek 26. dubna 2007

Obrázky

Dnes jsem byl navštívit The National Gallelry na Trafalgar square a podívat se na obrázky. Asi tak nejlepší ... nebo aspoň nejznámější byl ten s kytičkama (vpravo). Nakreslil ho nějakej Vincent a dokonce se i podepsal přímo na tu vázu. Musel jsem kvůli němu jít 4 poschodí dolů, přičemž jedno poschodí bylo asi jako dvě poschodí u normálního baráku, takže spíš 8 poschodí. Narozdíl od tohodle měl větší rozlišení a true color barevnou hloubku. Takže pokud jste to neviděli, tak jste vlastně o moc nepřišli.
Asi mám nějakou cestovací smůlu protože mi cestu opět zkomplikoval nějakej požár a musel jsem čekat dvě hodiny na vlak. Potom jsem čekal jseště další půl hodinu na London bridge na kamaráda, se kterým jsem tam měl sraz, který mě ale čekal na Victoria station.
No nic viděl jsem Van Gogha, tak se můžu vrátit domů.

5 komentářů:

Bára řekl(a)...

Tva odvaha navstivit The National Gallery je obdivuhodna. Tedy alespon od nekoho, kdo uz tam take byl :)

Štěpán řekl(a)...

Uvidět Van Gogha a zemřít? :)

krata řekl(a)...

Nejhorší je, že Vincent tehdy jen vyfotil kytku v květináči a ve nějakém malovacím programu na to aplikoval Van Gogh filtr.

anonym:-) řekl(a)...

jo byl, Já:-) hele pow, byla tam jeste ta pomerancova pyramida? kdyz sem tam byla ja, tak uz byla pomalu na odchodu....:-)

pow řekl(a)...

O pyramide nic nevim, uz asi byla pric.