pátek 16. února 2007

Javascript WYSIWYG HTML editor

Tak tenhle nástroj (TinyMCE) mě naprosto dostal. Sice jsem tušil, že něco takového existuje, ale překvapilo mě, co všechno to umí a jak jednoduše se to používá. Jednoduše se to nahraje na server vloží pár řádků javascriptu do html souboru a potom se to používá na bázi klasického formuláře. Samozřejmě opensource a LGPL.
Nejvíc času mi zabralo hledání zkratky WYSIWYG, resp. hledání té správné kombinace V/W a Y/I. Nakonec jsem si vzpoměl "What You See Is What You Get" :) Jinak 32 kombinací:

VISIWYG WISIWYG VYSIWYG WYSIWYG VISYWYG WISYWYG VYSYWYG WYSYWYG VISIVYG WISIVYG VYSIVYG WYSIVYG VISYVYG WISYVYG VYSYVYG WYSYVYG VISIWIG WISIWIG VYSIWIG WYSIWIG VISYWIG WISYWIG VYSYWIG WYSYWIG VISIVIG WISIVIG VYSIVIG WYSIVIG VISYVIG WISYVIG VYSYVIG WYSYVIG

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

lepší je Xinha..